مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 07:102020-04-11سياسي

10هزار عدد ماسک در شهر معلم کلایه الموت توزیع شد


فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید حدادی معلم کلایه الموت از توزیع 10 هزار عدد ماسک و هزار جفت دستکش در شهر معلم کلایه الموت خبر داد.

- محسن شعبانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، این حوزه جلسات متعددی با برنامه ریزی و هماهنگی با عنوان قرارگاه پدافند زیستی در شهر معلم کلایه تشکیل شد.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا جهادگران بسیجی معلم کلایه بکارگیری شدند که در قالب مدافعان سلامت سازماندهی و بکارگیری شدند و فعالیت های زیادی نظیر ضدعفونی و گند زدایی، تهیه وتوزیع رایگان ماسک، ایستگاه سلامت، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی صورت گرفته و ادامه دارد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید حدادی معلم کلایه الموت افزود: در میلاد حضرت مهدی (عج) 10 هزار عدد ماسک و هزار جفت دستکش با همت این حوزه، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، بخشداری و خیرین به صورت رایگان میان مردم این شهر توزیع گردید.

شعبانی با تشکر از خیرین، مردم، مسؤولان و بسیجیان بخاطر مقابله جانانه با کرونا، تصریح کرد: با وجود اینکه کشور ما درگیر این ویروس منحوس شده، این مقابله یک رزمایش قوی برای ما است تا آمادگی لازم را در مقابله با هر نوع توطئه دشمن داشته باشیم، پدافند غیر عامل را جدی بگیریم تا در بحث گفتمان سازی و آموزش در جنگ سخت موفق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10هزار عدد ماسک در شهر معلم کلایه الموت توزیع شد

10هزار عدد ماسک در شهر معلم کلایه الموت توزیع شد